Okoljska zakonodaja je z normo Euro 5 dokončno zadavila Triumphov model Tiger 800. Vrag si ga vedi, ali je ta ekološki pritisk zares potreben in učinkovit, ali je bil zlobiran s strani avtomobilske industrije, da se kupci v salonih hitreje vrtijo. Kajti na koncu vse te eksperimente plačuje gospod kupec.
Torej, ja, denar. Za osnovni model novega Tigra 900 bo treba pripraviti 12.500 evrov. Za 900 GT Rally Pro pa 4.000 evrov več.
Članek v motoSI 92 (april - maj 2020)
V trgovini želite kupiti najboljšo možno zaščitno opremo. Katere oznake na etiketi so tiste, ki jamčijo, da ste kupili oblačilo ali obutev, ki zadosti varnostnim standardom znotraj EU? Ali je dovolj, da ima oblačilo oznako CE?
Med proizvajalci je prišlo na tem področju do obsežnih zlorab, do zavajanja kupcev in tudi zato prihaja nova zakonodaja. Zaščitna oblačila bodo opremljena s črkami A, enako kot gospodinjski aparati. Tri črke A bodo na primer jamstvo za največ zaščite. 
Ampak do takrat bo še dolga pot. Kaj je treba vedeti že danes?
Članek je na voljo tukaj
Jerez dela Frontera, Španija. Novega Panigale V2, naslednika modela 959 Panigale so nam pri Ducatiju predstavili v topli južni Španiji. Dirkališče v Jerezu je s svojo tekočo konfiguracijo namreč idealno igrišče za novega srednje težkega kategornika iz Bologne. Priznati moram, da se je tam, obut v nove Pirellijeve Supercorsa »copatke« odrezal več kot odlično.
Članek v motoSI 90 (dec. 2019)
Z barvno shemo XTribute je Yamaha dokaj poceni vstopila na sceno retro, torej motorjev, ki pašejo v kategorijo »naše ljudsko izročilo«. Celo nekaj precej znanih custom tunerjev se je lotilo dodelav tega motocikla, ki je dovolj rustikalen, da je odprt za izboljšave. 

Članek v motoSI 91 (febr. 2020)
Uradno ime motorja je »R18 Big Boxer«. Naj vas najprej razburimo s podatkom, koliko tehta: natančno 110 kg in 800 dekagramov. Skupina BMW ima obsežen testni center na jugu Francije, med mestoma Marseille in Avignon. Prva zapoved: tu je uporaba mobilnega telefona striktno »verboten«. Povsod so nadzorne kamere. Testne površine zavzemajo 473 hektarov. Urejene so okoli nekdanjega dirkališča »Autodrome de Miramas«, zgrajenega leta 1926 in to z nagnjenimi ovinki tipa Indianapolis.

Članek v motoSI 91 (febr. 2020)