Prodaja motociklov in skuterjev po Evropi  je bila leta 2019 najboljša v tem desetletju. Zanimivo je, da so nekateri motocikli in skuterji v paradno motorističnih državah, kot so Francija, Italija, Španija, Nemčija, … prave uspešnice, pri nas pa se proda komaj kakšen. Kateri so ti spregledani modeli?

Slovenski motoristični trg je konec leta 2019 štel okrog 62.250 registriranih motornih (dvo)koles, približno 9.600 trikolesnikov in kvadov ter 66.000 mopedov do 50 ccm. Število mopedov oziroma koles z motorjem je leta 2017 sicer zaradi zakonodaje »poraslo« za kakšnih 20.000 vozil, saj je bilo potrebno tiste do 25 km/h registrirati.
V minulem letu je bilo v Sloveniji prvič registriranih približno 2.300 novih motornih koles in 2.500 mopedov. To pa ne pomeni, da se ta vozila tudi dejansko vozijo po slovenskih cestah, saj se nihče natančno ne poglablja v to, koliko je bilo pri tem enodnevnih registracij – ko prodajalec vozilo registrira, takoj za tem pa ga odjavi. 
Statistika res pokaže, da je prodaja motornih koles v primerjavi z letom 2018 zrasla za 3 %, pri mopedih (do 50 ccm) pa padla za celih 34 %, ampak to še ne pomeni, da odraža dejansko stanje prodaje na slovenskem trgu.

Več v reviji motoSI 91 (februar - marec 2020)