Od leta 2004 Komisija EU tedensko objavlja podatke o proizvodih, ki so nevarni za potrošnike. Na tem seznamu so tako igrače kot električno orodje, kozmetika, avtomobili in motocikli … V sistemu se skoraj vsak teden znajde tudi po en motocikel, saj sistem zbira tudi vse tovarniške vpoklice za vozila.
Objavljamo seznam motociklov, ki so bili vpoklicani od leta 2016 pa do danes, marca 2020. Tabela je v Excelu, v angleškem jeziku. 
Vpoklici od 2016 do 2020
Članek 
Pripelješ v nepregledni ovinek. Sredi njega je na tleh pesek. Veliko peska. Nisi ga mogel pravočasno videti, pa čeprav si vozil le s 30 km/h. Zdrsneš, padeš in se celo poškoduješ. Pride Policija, zaračuna ti kazen zaradi »neprilagojene hitrosti« in ti pripiše še kazenske točke.
Je motorist v takem primeru res avtomatično kriv? Vprašali smo vpletene in pregledali sodno prakso.

Na Finančni upravi RS, pod katero sodi tudi Carinska uprava, pokažejo nekatere tipične ponaredke, ki so v Slovenijo na željo slovenskih potrošnikov pripotovali s Kitajske. Vse skupaj spominja na kup, pripravljen za oddajo v zabojnik Humane. Gre za obutev z napisom Nike, Adidas in UGG, za majice s »krokodilčki«, torbico Gucci, uro Rolex, … 
»Kaj pa ponaredki slovenskih znamk? Katerih zasežete največ?« »Prav pri vrhu je Akrapovič. Zasegli smo tudi veliko kosmodiskov.«

Prodaja motociklov in skuterjev po Evropi  je bila leta 2019 najboljša v tem desetletju. Zanimivo je, da so nekateri motocikli in skuterji v paradno motorističnih državah, kot so Francija, Italija, Španija, Nemčija, … prave uspešnice, pri nas pa se proda komaj kakšen. Kateri so ti spregledani modeli?

Najin pogovor se je vrtel okoli motorjev, jasno da. Od utrinkov z zasebnih voženj z motorjem naju je vseskozi odnašalo k varnosti. To pa zato, ker ima prefinjen občutek za tveganja. Je inštruktor vožnje. Pri AVP oziroma Javni Agenciji za varnost prometa je član delovne skupine, ki je fokusirana na enosledna motorna vozila. 
Takole pravi: "Kandidatom na izpitu za motor največje težave povzročajo hitre vaje, ki se izvajajo pri 50 km/h, ko mora voznik zmanjšati hitrost na 30 km/h, pravilno opazovati in izpeljati izogib oviri.
Problematična vaja je tudi zaviranje v sili s hitrosti 50 km/h, ko mora ustaviti na določeni meji."