Če ste dolgoprogaš in vam nekaj sto kilometrov na dan ne predstavlja nepremagljive ovire, potem ste zagotovo že občutili bolečine v »ta zadnji«. Ali pa v križu, hrbtenici, kolenih. Eden izmed pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na to, kako udobno bo potekala vaša vožnja, je sedež. Kako ga predelati? Kateri material je najboljši? Vprašali smo strokovnjaka, ki vam lahko pomaga.

Članek je na voljo tukaj

Poškodovana ograja na avtocesti bo voznika, ki je naredil škodo pod vplivom alkohola, v povprečju stala med 3.000 in 5.000 evri. Ta znesek zavarovalnica sicer izplača oškodovancu, recimo Darsu, nato pa ga terja od vas.
Neuradno smo pridobili podatek, da je povprečni regresni zahtevek zavarovalnice »težek« približno 2.000 evrov. Toliko torej v povprečju zahteva zavarovalnica od nekoga, ki je izgubil zavarovalne pravice zaradi alkohola. Seveda so v to številko vključene nesreče z majhno materialno škodo, ki so tudi najštevilčnejše.

Članek je na voljo tukaj 

Radarski sistem je za uporabo na motociklu domislil in izdelal Bosch, ki je na področju elektronskih asistenčnih sistemov zelo aktiven in agresiven. Vprašanje pa je ali so vse njihove zamisli tudi resnično tako učinkovite, kot pravijo? Ko smo imeli pred nekaj leti na testu BMW-jev skuter s sistemom za detekcijo predmetov v mrtvem kotu, kar je prikazoval s prižiganjem oranžnega trikotnika v vzvratnih ogledalih, se je slabo izkazal. Alarm se je prižigal pri vsakem grmu ali obcestni luči. In zadeva je postala v vožnji tako neuporabna, da je bila moteča. Videti je bilo, da v Nemčiji nimajo grmovja ob cestah?! Ali pa razvojniki nikoli ne zapustijo klimatiziranih pisarn. Bo z radarjem učinek kaj boljši? 

Članek je na voljo tukaj 

Čelada se stara četudi je ne uporabljate! Tudi če je čelada povsem nova in je bila varno spravljena v škatli in omari, bo v desetih letih izgubila 10 odstotkov svojih lastnosti. To je podatek, ki je prišel iz certificiranih merilnih laboratorijev.

Članek je na voljo tukaj 

Zakon o pravilih cestnega prometa pozna dva izraza. Eden je »prehitevanje«, drugi pa je »vožnja mimo«. Vemo, da se kolone vozil ne sme prehitevati, motorist torej po Zakonu ne sme prehiteti kolone vozil po levi strani, čeprav ta stoji. Lahko pa se pelje mimo nje in sicer po desni strani, če je tam dovolj prostora. V katerih primerih? Recimo pred mejnim prehodom. V nobenem primeru pa ne pred križiščem ali na avtocesti! Na avtocesti motorist ne sme mimo kolone stoječih vozil ne po levi ne po desni ne po odstavnem pasu!

Preberite tukaj!